duminică, 18 iulie 2010

Si uite asa...

Salut :) am stat si m-am gandit,in urma unei zile cu final tampit,sa folosesc acest blog ca pe un "jurnal" in care pur si simplu sa va spun ce mi se intampla zi de zi...Daca ar fi fost sa il las doar ca pe un blog in care eu sa imi pun ideile si parerile mele tot ar fi trebuit sa fac o legatura cu ceva..deci cu viata mea...asa ca pur si simplu o sa incep sa va povestesc ce fac in fiecare zi ;)(desi poate nu va intereseaza eu scriu)...Mai stiti voi ca in postarile anteriare spuneam ca persoanele din jurul meu nu ma lasa in pace si ca ma judeca...Surpriza...s-a trecut la alt nivel ;) ieri mi-am luat chitara in spate si am chemat 2 prietene..care desi nu asculta rock ma inteleg...si am fost prin padure am cantat..etc..cand sa ne intoarcem gasca anti-rock deja incepuse cu comentarii si etc...bun asta nu am luat in seama am zis ok iar comenteaza bla bla problema lor :-j.ma rog mai pe seara eram tot cu tipele alea 2..si aceleasi persoane ce ma luau peste picior mai devreme au dat dovada de prostie :| una din tipele alea era imbracata in negru...da..stii fara nici o gara..pur si simplu...si imi ceruse mie o manusa de piele...ok i-am dat...mama cand au venit aia cica ce fa esti rockerita...da jos manusa aia si mai pune niste culori pe tine ca esti tanara nu te lua dupa proasta asta las-o in pace...mai aveau putin si o luau si la bataie..apoi a cerut niste seminte(tipa) si cica daca renunti la rock iti dau..dar ea nici macar nu asculta...ii spuneau ca e rockerita doar ca e imbracata in negru...si totusi...sa te iei de cineva in halul asta..sa il alergi sa-l tragi de par doar pt genul muzical pe care il asculta...deja se trece la alt nivel...oameni buni..REVENITI-VA! ;)

Un comentariu:

  1. asa.... blogul intot deauna va fi un jurnal chit ca scri ce faci zi de zi chit ca te descarci, peste ani vei reciti si iti vei aduce aminte, faza cu oamenii care se iau de noi pur si simplu ca nu le convine ca suntem mai liberi ca ei, ne exprimam mai bine ca ei (libertatea, trairile, si tot ce ne leaga) asa fac, dai incolo cand or putea trece peste orice greutati la fel de usor ascultand muzica cum facem majoritatea mai vorbim..... pot vorbi despre asta zile intregi, pot vorbi despre stilul meu oricand, ei pot? nu pentru ca au retineri....
    PS: daca nu ai cu cine vorbi poate impartim idei pe mes (am id la majoritatea blogerilor pe carei citesc la fiecare postare ... add marinelpadurice@yahoo.com si mai am si eu cu cine vorbi :)

    RăspundețiȘtergere