joi, 29 iulie 2010

Imi pare rau...

Voi incepe prin a-mi cere scuze...Imi cer scuze ca am absentat atat si ca nu am mai postat nimic...Adevarul e ca...am fost foarte ocupata in ultimul timp...si nici nu prea am fost pe acasa...Bun...in ultimul timp viata mea s-a schimbat radical..noi prieteni,noi aventuri...interesant..Se pare ca...tot raul merge spre bine...ma bucura asta...

Aseara...am avut cel mai frumos vis din viata mea...l-am visat pe sir Dave Mustaine....bine ideea cum l-am visat a fost ciudata pt ca eu eram vanzatoare intr-un supermarket iar el voia sa cumpere niste vodka :)) si vazandu-ma cu tricoul cu Megadeth a intrat in vorba cu mine sfarsind sa imi dea autograf pe pana sa faca o poza cu mine si sarutandu-l pe obraz si imbratisandu-l in lacrimi de bucurie...daca ar fi fost real 8->...oricum a fost MegaMarfa :) visul...

Si dupa ce ca nu am mai scris eu nimic...se pare ca nici nu o sa mai scriu o vreme....pt ca plec marti sau miercuri in Italia..[fie vorba intre noi...simt ca am nevoie de vro 3 sapt de relaxare :D]...oricum pana marti mai e si o sa mai postez cateceva....cred :)):))
                                                  
                                                          Byeeeee >:D< \m/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu