joi, 15 iulie 2010

O zi minunata :)

In sfarsit am avut o satisfactie suprema...la fiecare chef pe care il dau vecinii mei urla manelele de se rup basii :| este foarte frustrant cand la 12 noaptea vrei sa dormi si nu poti pt ca se aude :"OOOOOOOOOOOOOO viataa meaaaa!:|"..In schimb aseara mi s-a implinit visul..Pt ca a fost ziua mea am facut si eu o mica petrecere cu prietenii mei...si in sfarsit nu am mai stat pana la 12 sa nu dorm din cauza lui Guta...Oricum nu am dormit dar macar urla Negura Bunget in boxe!\m/ a fost o seara epica..o seara intre rockeri si...stand si gandindu-ma am relizat ca la fie care chef al vecinilor mei venea politia pt tulburarea linistii publice...pt ca se imbatau si se credeau Rahan :))..aseara..si nici azi nu s-a legat nimeni de noi desi muzica era foarte tare la o ora destul de tarzie...si..de ce sa nu recunoastem si noi eram niste Rahani :))..oricum a fost nice..si s-a vazut din nou diferenta...

2 comentarii: