vineri, 9 iulie 2010

Deci..deci?! :)


In primul rand buna :)..ma gandeam sa scriu astazi despre realitatea in care traim..In jurul orei 13 discuram cu o prietena despre Romania...[:))] ne-am dat seama ca tot ce se intampla in jurul nostru este o realitate cruda dar adevarata...suntem in cacat pana la gat! cine a mai vazut oameni care in mijlocul crizei hotarasc in urma unui cosmar cu Basescu sa mareasca TVA-ul? unde in alta parte de cat in Romania...apoi situatia dezastruasa a unor localitati distruse in urma furtunii...ok imi este mila de acei oameni dar..wtf :| asta se intampla in fiecare an si nu spun ca e numai vina lor ca isi fac case in asemenea locuri dar pana la urma e si vina autoritatilor ca nu se implica de cat atunci cand vad ca deja este distrusa localitatea...apreciez pe toti cei ce vor sa se implice in asta si poate asa guvernul se va destepta...uitandu-ma pe facebook la ce se mai intampla pe acolo am vazut cum formatia Trooper s-a alaturat campaniei "Apa trece,Romania ramane"si sper ca si ceilalti sa le urmeze gestul si sa faca un bine bietilor oameni...Si totusi..oare cand vom ajunge si noi la egal cu celalalte tari Europene(bineinteles fiind vorba de cele dezvoltate :)) )...cred ca am deschis un nou capitol.."Enigma Romaniei"..oricum am doar 15 ani si..parerea mea nu conteaza..nu cred ca m-ar asculta cineva pe mine si ar schimba totul...dar orice om are voie sa viseze si..poate intr-o zi visul meu de a vedea o tara mai buna se va implini...sau poate nu :))!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu