duminică, 12 septembrie 2010

S-a terminaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat! :((



Si am ajuns si la momentul tragic in care s-a terminat vacanta!Nu-mi vine sa cred..de maine sunt boboaca :">..clasa a IX-a...ce repede a trecut timpul...macar sunt fericita ca nu a trecut viata pe langa mine degeaba asa...a fost cea mai tare vara!mai mult de atat nici ca-mi doream...concerte,prieteni noi,bautura,seri pierdute aiurea,plimbari...noi "idile :))"...tampenii noi...bani cheltuiti aiurea..si cati bani :| 2 milioane in 2 zile :)) si ce e cel mai aiurea...tot ce e mai frumos vine la sfarsit :| oricum....nu regret absolut nimic din ce s-a intamplat vara asta...nu am cum pt ca a fost prea tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee \m/ multumiri oamenilor din jurul meu pt ca sunt atat de geniali >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu