marți, 28 septembrie 2010

Magureni4ever:))

Salut!Deci sambata trecuta a fost festivalul Sinaia4ever la care trebuia sa ma duc si eu :)) doar ca atunci cand am aflat ce trupe vin m-am razgandit asa ca am facut o alta chestie :)) am fost la magureni:)) deci a fost MAgureni4ever:))a fost super tare am stat prin "boschesti"pana la 5 dimineata cand a inceput sa ploua..daca nu ploua stateam mai mult...am ras pana nu am mai putut am fost la lemne,am dormit am fumat am baut :)) visam ca zbor cu Yeti pe curcubeu :))a fost genial....dupa cand am ajuns acasa la Nae am baut o cafea..si de la cafeaua aia am picat blana de somn =))ne-am batut ne gadilam cu ciocanul:))a fost un weekend prea tare :))sa tot fie :))imi pare rau ca nu am facut poze:)))la ce fete aveam...Acum ma aflu la ora de TIC si tocmai m-a acultat :))dar am scapat..bine mai am o ora:))oricum pana data viitoare...pa:))!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu